پاورپوینت مدیريت بازار و بازاریابی

دسته بندي : پاورپوینت » گوناگون
نوع فایل.ppt: (قابل ويرايش و آماده پرينت)
تعداد اسلاید : 27 اسلاید

قسمتی از متن.ppt:


تعاريف بازار يابي

بازار يابي يعني انجام فعاليتهائي مثل خريد و فروش كالا، حمل و نقل و انبار كردن.

بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شودكه، جريان كالاها و خدمات را از توليد كننده تا مصرف كننده يا استفاده كننده نهائي آن هدايت مي كند.

بازار يابي عبارتست از فرايندي كه طي آن افراد و گروهها از طريق توليد و مبادله كالا و فايده با ديگران ، خواسته ها ونيازهاي خود را تامين مي كنند.

تعريف بازار يابي دربازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي ، طراحي، تداركات ، توليد ، بيمه ، كنترل كيفيت ، انبارداري وآماده سازي براي مصرف،تعيين قيمت ، تعيين عوامل فروش ، شناسائي مشتري ، بسته بندي ، فروش و خدمات پس از فروش است؛ بطوريكه توزيع وانتقال كالا به مصرف كنندگان دور و نزديك را تسهيل نمايد.


تعريف تحقيقات بازاريابي

تحقيقات بازار يابي،روشي است عيني و سيستماتيك به منظور توسعه و ايجاد
(جمع آوري ،طبقه بندي،تجزيه و تحليل) اطلاعات براي فرايند تصميم گيري
مديران بازار يابي .

تحقيقات بازار يابي از ديدگاه مالهاترا عبارتست از : شناخت ،جمع آوري و تجزيه
وتحليل نظام يافته و عيني اطلاعات به منظور كمك به مديريت در تصميم گيريهاي
مربوط به شناسائي ، حل مسائل و شناخت فرصتها در بازاريابي .

تحقيقات از نظر آقايان كاتلر و آرمسترانگ عبارتست از : عاملي كه از طريق ارائه
اطلاعات به بازار ياب ،بين مصرف كننده ،مشتري و جامعه ارتباط ايجاد مي كند.
دسته بندی: پاورپوینت » گوناگون

تعداد مشاهده: 6555 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt_قابل ویرایش

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:54 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252